luni, 20 august 2012

Memories

Rochie 'Memories'
Material: 65% bumbac, 35% polyester
Marime: aprox. 36
Dimensiuni: distanta dintre umeri: 36cm, bust: max. 89,5cm, talie (pe elastic): max. 69cm, sold: max. 102cm, lungime: 148cm
Rochie anii '50, albastru deschis, cu guleras din bumbac alb, brodat, se inchide lateral cu fermoar lung, talia foooarte subtirica, este pusa in evidenta de un cordon lung, care poate fi prins cu funda mare, in fel si chip - in fata, in spate, lateral... Foarte ampla in partea de jos, cu volanase (accesorizate cu aceeasi dantela sparta din bumbac, ca si la maneci si guleras), care dau un farmec aparte rochiei si fosnetul de care am auzit doar prin basmele cu printese. Poart-o cu simplitatea, farmecul si eleganta epocii din care vine. De colectie.
Stare impecabila
Pret: 120 lei - VANDUT
"Ceața amintirilor se topește și nu mai văd bojdeuca cea veche de lut. Mă opresc și mama, cu părul alb ca pînzele celea din copilărie, aleargă în întîmpinarea mea. Mă înfior de fiecare dată cînd îmi aduc aminte de ochii ei umezi de bucurie. Ca și acum, cînd stau la masa de scris, cu pianul în preajmă, care tace și el pentru a-și aduna gîndurile... Ce straniu e!... Cum se întîmplă astăzi că eu sunt compozitor și nu plugar, scriu muzică și nu cresc pîine? Și iarăși prind a răscoli amintirile... Aplauze, aplauze... Și numai mama în sală plînge. Alături de ea, întotdeauna mic, o întreb: "De ce plîngi, mamă?". "Dacă ai ști, îmi răspunde, cum mă doare sufletul... și dacă ai ști cît de bucuroasă sunt că am ajuns pînă în această zi...". Bucuriile și suferințele mamei. Nu știu dacă este o muzică mai frumoasă decît vocea mamei... Ce izvor fantastic de melodii este memoria noastră!..." - Eugen Doga - Despre mama

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu