duminică, 13 noiembrie 2011

Edith Wharton's Love Letter

Rochie 'Edith Wharton'
Brand: Hm, Made in Austria
Marime: aprox. 40
Dimensiuni: distanta dintre umeri: 41cm, bust: max. 101cm, talie: max. 91cm, sold: max. 108cm, lungime maneca: 59,5cm, lungime: 101cm
Rochie anii '60, din material sintetic, de culoare verde - kaki inchis, cu print floral stilizat, in nuante de bej, auriu, alb si maro, cu decolteu discret, in V, cu volanas mic si fundita, se inchide la spate cu fermoar lung, este captusita in intregime, modelul poate fi purtat lejer in zona taliei sau poate fi accesorizat cu o curelusa fina, aurie sau bej. Fina si cocheta, perfecta in combinatia cu botine scurte sau pantofi bej/galbeni/maro.
Dragul meu Alexandre, mi-e dor de tine... As fi vrut ca timpul sa stea in loc, sa ramanem imbratisati pe banca, sub soarele domol al acelei dupa-amiezi. Esti departe... sunt geloasa pe toate femeile care trec pe langa tine si te pot privi in ochi, fie si macar pentru o secunda. Visez la ziua cand te vei intoarce, iar eu te voi astepta la gara si te voi insoti tacuta tot drumul pana acasa, fericita, la bratul tau. Mi-e dor sa-mi soptesti la ureche: Mon amour, je t'aime!
Stare impecabila
Pret: 67 lei - VANDUT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu